Náš tím

foto1
Peter Marčan
< Peter >
Šesť rokov pôsobil ako senior consultant v agentúre zaoberajúcej sa Public Affairs a komunikáciou. Mal na starosti poradenstvo v oblasti stratégie, ale aj riadenie projektov z oblasti energetiky, zdravotníctva či realitného developmentu. Predtým pôsobil dlhé roky v slovenských médiách, a to v tlačovej agentúre SITA a v ekonomickom týždenníku TREND.

Má rád výzvy, krízovú komunikáciu a projekty, pri ktorých je dôležité budovanie reputácie. Jeho srdcovou záležitosťou je energetika, ale vyzná sa aj v zdravotníctve. Je aktívny aj v treťom sektore - založil a je predsedom Správnej rady Inštitútu pre energetickú bezpečnosť.

Jazyk: Angličtina, Nemčina
foto6
Miroslava Ingrová
< Mirka >
Počas štúdia si prešla Českou televíziou, školským rádiom, marketingovým oddelením internetového obchodu, no najviac jej učarovalo PR, ktorému sa začala venovať hneď po ukončení školy.

Pracovala pre klientov z FMCG segmentu, no posledné dva roky sa venovala predovšetkým zdravotníctvu, CSR projektom a internej komunikácii.

Špecializuje sa na employer branding a vytváranie dobrého vzťahu zamestnávateľ-zamestnanec. Jej silnou stránkou je copywriting a kreatívne riešenia.

Jazyk: Angličtina, Francúzština
foto3
Roman Korenek
< Roman >
Hneď po absolvovaní vysokej školy začal pracovať v PR. Posledné štyri roky si zdokonaľoval zručnosti, so zameraním na online a audio-vizuálnu produkciu. Spolupracoval s klientmi zo širokého záberu odvetví, okrem iného maloobchod, vzdelávanie a financie.

Preferuje projekty zamerané na dlhodobé budovanie značky s konzistentnou komunikáciou, najmä v nových médiách. Nevyhýba sa však kratším a intenzívnejším projektom.

Jazyk: Angličtina
foto4
Lenka Stejskalová
< Lenka >
Začínala ako redaktorka v médiách, roky však pracuje v oblasti komunikácie s verejnosťou, ktorá si ju získala svojou rozmanitosťou.

V Slovak Telekome sa venovala korporátnej, produktovej i krízovej komunikácii. Presvedčila sa, že o reputácii firmy či konkrétnej služby často rozhodujú zdanlivé maličkosti. Dobré vzťahy s médiami sú na nezaplatenie, avšak vždy musia byť založené na vzájomnej korektnosti. Vo svojom ďalšom pôsobisku, v agentúre poskytujúcej konzultácie a služby v oblasti Public Relations, navrhovala a realizovala rôznorodé komunikačné kampane pre klientov z oblasti zdravotníctva, maloobchodu a stavebníctva. Skúsenosti ju naučili v tejto oblasti predvídať, preto vám nenavrhne nič, čo by sa nedalo uskutočniť.

Jazyk: Angličtina

foto1

Peter Marčan

< Peter >

Šesť rokov pôsobil ako senior consultant v agentúre zaoberajúcej sa Public Affairs a komunikáciou. Mal na starosti poradenstvo v oblasti stratégie, ale aj riadenie projektov z oblasti energetiky, zdravotníctva či realitného developmentu. Predtým pôsobil dlhé roky v slovenských médiách, a to v tlačovej agentúre SITA a v ekonomickom týždenníku TREND.

Má rád výzvy, krízovú komunikáciu a projekty, pri ktorých je dôležité budovanie reputácie. Jeho srdcovou záležitosťou je energetika, ale vyzná sa aj v zdravotníctve. Je aktívny aj v treťom sektore – založil a je predsedom Správnej rady Inštitútu pre energetickú bezpečnosť.

Jazyk: Angličtina, Nemčina

foto3

Miroslava Ingrová

< Mirka >

Počas štúdia si prešla Českou televíziou, školským rádiom, marketingovým oddelením internetového obchodu, no najviac jej učarovalo PR, ktorému sa začala venovať hneď po ukončení školy.
Pracovala pre klientov z FMCG segmentu, no posledné dva roky sa venovala predovšetkým zdravotníctvu, CSR projektom a internej komunikácii.
Špecializuje sa na employer branding a vytváranie dobrého vzťahu zamestnávateľ-zamestnanec. Jej silnou stránkou je copywriting a kreatívne riešenia.

Jazyk: Angličtina, Francúzština

foto3

Roman Korenek

< Roman >

Hneď po absolvovaní vysokej školy začal pracovať v PR. Posledné štyri roky si zdokonaľoval zručnosti, so zameraním na online a audio-vizuálnu produkciu. Spolupracoval s klientmi zo širokého záberu odvetví, okrem iného maloobchod, vzdelávanie a financie.

Preferuje projekty zamerané na dlhodobé budovanie značky s konzistentnou komunikáciou, najmä v nových médiách. Nevyhýba sa však kratším a intenzívnejším projektom.

Jazyk: Angličtina

foto4

Lenka Stejskalová

< Lenka >

Začínala ako redaktorka v médiách, roky však pracuje v oblasti komunikácie s verejnosťou, ktorá si ju získala svojou rozmanitosťou.

V Slovak Telekome sa venovala korporátnej, produktovej i krízovej komunikácii. Presvedčila sa, že o reputácii firmy či konkrétnej služby často rozhodujú zdanlivé maličkosti. Dobré vzťahy s médiami sú na nezaplatenie, avšak vždy musia byť založené na vzájomnej korektnosti. Vo svojom ďalšom pôsobisku, v agentúre poskytujúcej konzultácie a služby v oblasti Public Relations, navrhovala a realizovala rôznorodé komunikačné kampane pre klientov z oblasti zdravotníctva, maloobchodu a stavebníctva. Skúsenosti ju naučili v tejto oblasti predvídať, preto vám nenavrhne nič, čo by sa nedalo uskutočniť.

Jazyk: Angličtina